Kalite Politikamız
14 Ağustos 2020

KALİTE POLİTİKALARIMIZ


1. Hastalarımızın beklenti ve memnuniyetine odaklı kalite bilinci ve  sürekli iyileştirme faaliyetleri daima önceliğimiz olacaktır.

2. Hastalarımızın, yakınlarının ve çalışanlarımızın güvenliğini sağlamak en önemli önceliğimiz olacaktır.

3. Mevcut sistemi sürekli gözden geçirerek ve insanlardan kaynaklanan hataları azaltmaya yönelik çalışmalara önem vererek, eğitimlerle destekleyeceğiz.

4. Hastalarımızın, hasta yakınlarımızın çalışanlarımızın tedarikçilerimizin bize duydukları güveni hiçbir zaman sarsmadan, dürüst, kaliteli ve ekonomik sağlık hizmeti sunacağız.

5. Çalışanlarımızın değerli oldukları bilincinden hareket ile onları Kalite Yönetimi ve kalite iyileştirmeleri konularında bilgi sahibi olmaları için sürekli eğitimler ile destekleyerek kurum kültürünü geliştirme politikasını canlı tutacağız.


6. Çalışanlarımızın gurur duydukları çalışma ortamını sağlayacak ve başarılarını birlikte kutlamaya zaman ayıracağız.

7. Doğru teşhis ve tedavi yöntemlerini kullanarak insan hak ve özgürlüklerine  saygılı; sağlıkta kalite standartlarına uyarak modern ve güvenilir sağlık hizmeti sunmak önceliklerimizdendir.

8. Teknolojik yenilikleri, bilimsel ve yönetsel gelişmeleri sürekli takip ederek hastalarımızın hizmetine sunacağız.

9. Fiziksel ortamın yenilenmesinin sürekliliğini sağlayarak, hastalarımıza ve çalışanlarımıza ferah ve güvenilir bir ortam sunacağız.


10. Hizmette hiçbir problem olmadan sürekliliğini sağlayacağız.

   Kalite Yönetim Sistemi, şartlarına uygun şekilde çalışarak sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak, başta üst yönetim olmak üzere, tüm çalışanların sorumluluğundadır.