Vizyonumuz
20 Aralık 2017






           Yönetim sisteminin uygulanması geliştirilmesi ve etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi için belirlenmiş taahhütlerimizin yerine getirilmesini sağlamaktadır. Bu amaçla; hizmet anlayışında yasal şartlar ve mevzuatlarla birlikte müşteri şartlarına ve memnuniyetine yönelik esasları, kalite politikasının, kalite hedeflerimizin belirlendiği, kaliteyi etkileyen işleri yöneten, uygulayan ve doğrulayan tüm personelin sorumluluk, yetki ve karşılıklı ilişkilerinin, kaynakların belirtildiği bir sistem oluşturmuştur. 


         Bu sistem dahilinde Sağlık Bakanlığı Toplam Kalite Yönetimi Yönergesi gereği Toplam Kalite Yönetimi İç Hizmet Yönergesine uygun olarak Kalite Konseyini oluşturmuş, kalite temsilcisini atamıştır. Kalite Konseyi prosedüründe belirlenen Kalite Yönetim Sistemi çalışmalarını aylık toplantıları ile yürütmektedir. Ayrıca yılda en az bir kez Yönetimin Gözden Geçirmesi toplantılarının yapıldığı sistem oluşturmuştur.

 

Hastane Yönetim